FAQ

    Je wilt een bestelling plaatsen op pib-home.nl...

    • Hoe kan ik zeker van zijn dat betalingen bij pib-home.nl veilig zijn?

      Een klein hangslot zal verschijnen aan de onderkant van je venster wanneer je je bankgegevens invult. Dit betekent dat alle ingevoerde informatie versleuteld wordt en dat het direct wordt gestuurd naar ons partner bank Crédit Agricole.
    • Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

      De kortingscode moet worden ingevuld nadat alle producten zijn ingevuld in je winkelwagen, daarna kan de code worden ingevoerd bij het besteloverzicht.
    • Ik wil geen bankoverschrijving gebruiken, welke andere metaalmethodes zijn er mogelijk?

      Wanneer je een betaalmethode selecteert, kun je ervoor kiezen om per cheque te betalen, in opdracht van Maison En Vogue SAS, door een digitale kopie van je paspoort (voor- en achterkant) toe te voegen aan je bericht.
    • Help me met kiezen tussen twee stoelen, ik vind ze allebei erg leuk, welke moet ik kiezen?

      Advies nodig bij het bestellen? Neem contact op, wij kennen de producten en zijn in staat om je te helpen.
    • Het is moeilijk voor een vrachtwagen om mijn afleveradres te bereiken.

      Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst voordat de bestelling is geplaatsts) zodat we een oplossing kunnen vinden. Het is je eigen verantwoordelijkheid om een goede toegang te garanderen naar je afleveradres.
    • Hebben mijn producten een garantie?

      Produitinterieurbrut.com respecteert de wettelijke garantie tegen gebreken volgens de Artikel 1641 van het Franse Burgelijk wetboek: ''Een verkoper is gebonden aan een garantie op verborgen gebreken van de gekochte producten waardoor het ongeschikt is voor gebruik waarvoor het bedoeld is, of wanneer het product dusdanig beschadigd is waardoor de koper er een lagere prijs voor zou betalen wanneer hij ervan had afgeweten.''
    • Hebben jullie een showroom waar ik de producten kan bekijken voordat ik ze bestel?

      Op dit moment hebben wij geen showroom. Wil je meer informatie over de zachtheid van een fauteuil of over het houtsoort van de tafel, dan per email of telefoon en wij zullen onze best doen om je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, we kunnen zelfs gedetailleerde foto's sturen wanneer het nodig is.
    • Wil je een product onmiddelijk reserveren, maar het laten bezorgen op een ander moment?

      PIB biedt gratis opslag voor je producten, zo heb je de tijd om je renovatie te voltooien. Je bestelling wordt voorbereid, gereserveerd en verzonden naar een opslagruimte vlakbij het afleveradres tot de afgesproken datum. Contacteer ons door middel van het contactformulier of via de telefoon om gebruik te maken van deze gratis service.

    Je wilt een bestelling plaatsen op pib-home.nl...

    • Een item is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

      Wanneer je pakketje is beschadigd dan moet je onmiddelijk de desbetreffende vervoerder contacteren en daarna contact opnemen met ons.
    • Mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen, kan ik mijn bestelling retourneren?

      Je hebt een retourperiode van 14 dagen die ingaat vanaf het moment wanneer je product is geleverd. De producten dienen geretourneerd te worden in de originele staat en verpakking.
    • Mijn bestelling heeft al een paar dagen een 'verzonden' status, maar ik heb nog niks ontvangen

      Volg de voortgang van je bestelling via de site van de vervoerder (La Poste, UPS, etc.). Neem contact op met ons in geval van problemen.
    • Ik wil mijn bestelling annuleren, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

      Je kunt je bestelling op elk moment annuleren. Deze mogelijkheid is breder dan de wettelijke voorwaarden voor annulering na ontvangst door de Klant. Om je bestelling te wijzigen of annuleren kun je contact opnemen met de vermelding van je ordernummer. Je kunt worden gevraagd voor een schriftelijke bevestiging.
    Contacteer ons